ID |
TITLE |
AUTHOR (s) |
YEAR |
RANK |
27584 |
Marketing management of enterprises and its tools |
Dovhan Yu. |
2022-05-19 |
21 |
27581 |
Pedagogical conditions of professional training integration of specialists in agrarian sphere |
Levchuk E., Havryliuk N. |
2022-05-19 |
21 |
27571 |
Formation of technologies of communicative competence of students of economic specialties. Формування технологій комунікативної компетентності студентів економічних спеціальностей |
Tymkova V. |
2022-03-21 |
64 |
27365 |
Marketing management of enterprises and its tools |
Dovhan Yu. |
2022-01-10 |
82 |
27285 |
Граматичний аналітизм у синтагматиці дієслівних систем: міжмовний аспект |
Іваницька Н.Б., Іваницька Н.Л. |
2021-10-11 |
148 |
27215 |
Ринковий механізм і формування ефективної національної економічної моделі. |
Павлюк Т., Осіпова Л. |
2021-09-22 |
105 |
27214 |
Вплив глобалізації на національний ринок праці |
Осіпова Л., Павлюк Т. |
2021-09-22 |
119 |
27197 |
Strategy of financial resources management within the paradigm of european integration: monograph |
Datsenko G., Dziuba O., Hladii I., Kopchykova I., Kotseruba N., Kovalchuk S., Krypelnitska I., Kudyrko O., Lobacheva I., Maistcr L., Otkalcnko O., Sclicda S., Hhina N. |
2021-09-03 |
87 |
27102 |
Theoretical foundations of forming the competitiveness of restaurant business establishments |
Mazurkevich I., Postova V. |
2021-04-13 |
109 |
27080 |
Budget policy of social development |
Chugunov I., Makohon V., Pasichnyi M. and Nikitishin A. |
2021-04-08 |
142 |
26961 |
Звітність як інструмент побудови ефективної системи соціальної відповідальності підприємства |
Гладій І.О., Дзюба О.М. |
2021-03-11 |
132 |
26959 |
Облікові аспекти формування управлінської звітності про фінансовий стан підприємства |
Чернікова І.Б., Гладій І.О. |
2021-03-11 |
132 |
26925 |
Diversification strategy in management information systems of the competitive behavior of the enterprise on the market |
Hladii I., Chernikova I., Chernikova G., Naumova T., Korobkina I., |
2021-03-09 |
105 |
26681 |
Methods for assessing the competitiveness and attractiveness of tourist destinations |
Korzh N. |
2021-02-08 |
112 |
26590 |
Scientific-methodical approaches to the application of international marketing research in the process of marketing management activity of enterprises in international markets |
Tanasiichuk A.M., Hromova O., Shevchuk A. |
2021-02-01 |
115 |
26585 |
Structural set of the concept of marketing management of the international activity of the enterprise |
Tanasiichuk A.M., Sirenko S. Shapovalova Y. |
2021-02-01 |
198 |
26520 |
Bank’s credit risk management in modern conditions |
Demchenko O.P. |
2021-01-27 |
205 |
26517 |
Evaluation of the integration processes of the insurance and banking segment of the financial market |
Demchenko O.P. |
2021-01-27 |
169 |
26298 |
Harmonization problems of the European Union and China countries legislation for trade with Ukraine |
Vlasenko I., Sirenko S., Semko T |
2021-01-17 |
112 |
26210 |
Pecularities in the Formation of the Economists’ Mathematical Competence. Competitiveness of Entrepreneurial Structures: Features and Prospects |
Hulivata I., Husak L., Kopniak K. |
2021-01-13 |
104 |