The Repository of VTEI
id: 27391
Title: Формування стратегії в системі Інтернет-маркетингу (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «БУГ АВТО», с. Вінницькі Хутори, Вінницький район, Вінницька область)
Authors: Почапський В.Р.
Keywords: маркетингова концепція, інтернет-маркетинг, клієнтоорієнтованість, онлайн-управління підприємством, маркетингові комунікації, маркетингова кампанія
Date of publication: 2022-01-12 09:12:37
Last changes: 2022-01-12 09:12:37
Year of publication: 2021
Summary: Мета дослідження – визначення та формування рекомендацій щодо вдосконалення та оптимізації стратегії інтернет-маркетингу ТОВ «БУГ АВТО». Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності підприємства при формуванні стратегії в системі інтернет-маркетингу. Предметом дослідження у кваліфікаційній роботі є теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності ТОВ «БУГ АВТО» при формування стратегії в системі інтернет-маркетингу. Практична цінність дослідження полягає у виявленні наукової, соціальної та економічної ефективності використання запропонованих методів та підходів на практиці, наприклад, у діяльності підприємств та організацій. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в тому, що було проведено дослідження та сформовано рекомендації щодо вдосконалення стратегії інтернет-маркетингу та рекламної кампанії ТОВ «БУГ АВТО».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27391
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 51 с.
In the collections: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27391.pdf Size : 182497 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge