Репозиторій ВТЕІ
id: 29317
Назва: Управління туристичними дестинаціями: інноваційні маркетингові підходи = Management of tourism destinations: innovative marketing approaches
Автори: Головчук Ю.О., Мороз С.Р., Цесьців Д.С.
Ключові слова: туризм, дестинація, управління, інновації, маркетинг, кластер, брендинг
Дата публікації: 2024-05-09 17:20:09
Останні зміни: 2024-05-09 17:20:09
Рік видання: 2022
Аннотація: Досліджено теоретичні та методологічні проблеми управління туристичними дестинаціями в контексті формування інноваційних маркетингових підходів. Проаналізовано підходи до трактування туристичної дестинації та її структури, сформульовано авторське бачення окреслених теоретичних проблем. Наголошено на важливості процесів управління дестинаціями та ролі у них маркетингових механізмів. Охарактеризовано роль кластерного підходу та брендингу у розвитку туристичних дестинацій. На відміну від бренду товару чи послуги, який може бути достатньо легко змінений, бренд туристичної дестинації досить стабільний, включає матеріальні та нематеріальні елементи. Зроблено висновок про те, що туристичні дестинації є ключовим компонентом регіональної туристичної системи, який здатний активізувати туристичну діяльність та сприяти економічному розвитку територій. Пошук нових та ефективних підходів щодо управління туристичними дестинаціями є актуальною проблемою регіонального розвитку туризму.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29317
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Проблеми сучасних трансформацій. 2022. №5. 5 с.
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29317.pdf Розмір : 275973 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити