The Repository of VTEI
id: 26231
Title: Вплив сегментів ринку на етап впровадження туристичного продукту
Authors: Онищук Н.В.
Keywords: цільовий та обслуговуваний ринок, субсегменти, модель Басса, частка втрачених та залучених споживачів, сезони, дифузія, внутрішній туристичний продукт
Date of publication: 2021-01-14 15:47:12
Last changes: 2021-01-14 15:47:12
Year of publication: 2015
Summary: Базуючись на моделях, що описують розвиток нових туристичних продуктів
(ТПР), а також встановлених межах цільового та обслуговуваного ринків,
визначено склад і структуру участі кожного субсегмента у послідовності
дифузії внутрішнього ТПР на ринок.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26231
Publication type: Стаття у нефаховому виданні
Publication: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: Збірник наукових праць IIІ Міжнародної науково-практичної конференції. Вінниця : Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2015. Ч. 2. С. 306-321
In the collections: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 26231.pdf Size : 764831 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge