The Repository of VTEI
id: 26358
Title: Особливості маркетингу в управлінні збутовою діяльністю підприємства (за матеріалами споживчого товариства «Кліф», с. Ковалівка, Немирівський район, Вінницька область)
Authors: Прудиус Я.В.
Keywords: маркетинг, збут, збутова політика, стимулювання збуту, відділ маркетингу
Date of publication: 2021-01-18 15:11:53
Last changes: 2021-01-18 15:11:53
Year of publication: 2020
Summary: Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в тому, що автором розроблені організаційні підходи до удосконалення збутової діяльності підприємства та запропоновані комунікаційні маркетингові заходи (реклама, ПР, стимулювання збуту, персональний продаж), що сприятимуть підвищенню ефективності збутової діяльності. Практична цінність кваліфікаційної роботи забезпечується заходами з організаційного вдосконалення роботи маркетингового відділу СТ «Кліф»; запропоновані пропозиції за результатами SWOT-аналізу дозволять підвищити ефективність збутової діяльності підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26358
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 84 с.
In the collections: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 26358.pdf Size : 119326 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge