The Repository of VTEI
id: 26567
Title: Управління інноваціями на основі розвитку партнерських відносин підприємства
Authors: Головчук Ю.О., Стадник В.В.
Keywords: рекламна кампанія, реклама, стратегія, партнерські відносини, маркетинг, управління
Date of publication: 2021-02-01 10:58:39
Last changes: 2021-02-01 10:58:39
Year of publication: 2020
Summary: Обґрунтовано теоретичні та науково-методичні основи управління інноваціями та розбудовою інноваційного потенціалу промислового підприємства на основі розвитку партнерських відносин. Подано рекомендації для практичного використання методів маркетингу взаємодії у процесах формування й реалізації інноваційного потенціалу підприємства співвідносно його конкурентних стратегій. Для тих, хто цікавиться проблемами управління інноваційною діяльністю підприємств – викладачів, науковців, керівників підприємств, органів державного управління, студентів економічних спеціальностей.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26567
Publication type: Монографія (видана в Україні)
Publication: : монографія. Кам’янець-Подільський : ТОВ «Друкарня «Рута», 2020. 232 с.
In the collections: Монографії/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26567.pdf Size : 3189237 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge