The Repository of VTEI
id: 26581
Title: Особливості застосування інноваційних концепцій розвитку у формуванні ефективної маркетингової стратегії
Authors: Головчук Ю.О.
Keywords: конкурентоспроможність, реклама, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги
Date of publication: 2021-02-01 14:48:30
Last changes: 2021-02-01 14:48:30
Year of publication: 2020
Summary: Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства сформульовані на основі парадигми сучасного інноваційного розвитку підприємства, орієнтованого на споживача. Тому маркетинг партнерських відносин відіграє надзвичайну роль між споживачем та підприємством, оскільки від цього залежить чи споживач залишиться і надалі вірний підприємству, чи обере для себе товари або послуги іншого підприємства-конкурента. Все більше маркетологів підприємств і корпорацій орієнтуються на споживача, оскільки саме споживач та його потреби є центром бізнесу, що демонструє клієнтоорієнтованість.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26581
Publication type: Тези доповіді
Publication: Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. IІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Тернопіль,19-20 трав. 2020 р. Тернопіль, 2020. С. 86-87
In the collections: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26581.pdf Size : 937432 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge