The Repository of VTEI
id: 26582
Title: Теоретико-методичні засади впровадження зеленого маркетингу в умовах екологічних викликів
Authors: Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О.
Keywords: зелений маркетинг, екологія, маркетинг, реклама
Date of publication: 2021-02-01 14:54:07
Last changes: 2021-02-01 14:54:07
Year of publication: 2020
Summary: Маркетингова теорія як система наукових знань сформувалася до середини минулого століття. Проте на початку 80-х рр. ХХ ст. поняття маркетингу зазнало низку змін, названих «кризою сорокаріччя» маркетингу. Маркетинг як теорія та ринкова практика плавно перейшов від орієнтації на виробництво до орієнтації на продажі й відповідно безпосередньо на споживача. Сучасні реалії функціонування економік світу вимагають всебічного врахування потреб та мотивів, висловлених і невисловлених бажань споживачів. Так, вже на початку 2000-х рр. поняття маркетингу відносин (взаємовідносин, а іноді – маркетинг взаємодій) здобуло змістовне визначення та міцно увійшло в життя. Структурну вісь маркетингу відносин відображає поняття Customer Relationship Management («управління взаємовідносинами з клієнтом»). CRM – це модель взаємодії, побудована на теоретичному постулаті, за яким центром всієї філософії бізнесу є клієнт, а ключовими напрямами діяльності компанії виступають заходи щодо забезпечення ефективного маркетингу продажів й обслуговування клієнтів. Виокремлення зазначених провідних бізнес-цілей включає збір, аналіз інформації про споживачів, партнерів, постачальників, а також про внутрішні процеси компанії 76. Функції для підтримки цих бізнес-цілей охоплюють продажі, маркетингові програми, підтримку споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26582
Publication type: Монографія (видана в Україні)
Publication: Особливості соціально-економічного поступу національної економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів : колективна монографія. Трускавець : Посвіт, 2020. С. 48-56
In the collections: Монографії/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26582.pdf Size : 812487 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge