The Repository of VTEI
id: 26913
Title: Эмоциональный аспект воздействия англоязычной социальной рекламы
Authors: Нечипоренко В.О.
Keywords: соціальна реклама, рекламний дискурс, комунікативний вплив, імпліцитна інформація, емоційний вплив
Date of publication: 2021-03-09 11:08:47
Last changes: 2021-03-09 11:08:47
Year of publication: 2020
Summary: Статтю присвячено дослідженню питань, пов’язаних з емоційним впливом на реципієнта рекламних текстових повідомлень, зумовленим імпліцитним змістом соціальної некомерційної реклами. Сучасна реклама торкається найпотаємніших ділянок психіки людини і надає споживачу великий обсяг інформації, психологічний вплив якої пов`язаний з процесами переробки рекламних повідомлень – емоціями, думками, що зумовлюють конкретні поведінкові акти адресата. Мета статті – схарактеризувати особливості соціальної некомерційної реклами з точки зору імпліцитної інформації та засобів її експлікації.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26913
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. 2020. Т. 31 (70), № 2, Ч. 2. С. 195-200
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26913.pdf Size : 423233 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge