The Repository of VTEI
id: 27908
Title: Маркетингова цінова політика = Marketing price policy
Authors: Пчелянська Г.О.
Keywords: цінова політика, ціноутворення, ринкова кон'юнктура, стратегії ціноутворення, регулювання процесів ціноутворення
Date of publication: 2022-09-12 12:37:04
Last changes: 2022-09-12 12:37:04
Year of publication: 2020
Summary: Метою вивчення дисципліни «Маркетингова цінова політика» є формування у здобувачів необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері розробки та впровадження ефективних маркетингових цінових стратегій, маркетингової цінової політики, встановлення цін на товари та послуги з урахуванням кон'юнктури ринку, вимог чинних законодавчих і нормативних актів щодо регулювання цін, правил продажу товарів і захисту прав споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27908
Publication type: Робоча програма
Publication: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 26 с.
In the collections: Робочі програми/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27908.pdf Size : 328138 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge