id: | 31307 |
---|---|
Title: | Художня література як невід’ємна складова навчання іноземної мови = Literature as an integral component of foreign language teaching |
Authors: | Лебедєва Н., Тимкова В., Лапатанова В. |
Keywords: | література, EFL, мовні навички, міжкультурна компетентність, критичне мислення |
Date of publication: | 2025-06-09 11:17:35 |
Last changes: | 2025-06-09 11:17:35 |
Year of publication: | 2025 |
Summary: | У статті розглядається важливість літератури в навчанні англійської мови як іноземної (EFL) і її роль як джерела автентичних текстів у мовній навчальній програмі. Автори підкреслюють, що література не лише збагачує словниковий запас учнів, а й сприяє розвитку чотирьох основних мовних навичок: читання, письма, аудіювання та говоріння. Дослідження показують, що використання різних літературних жанрів, таких як романи, оповідання, драми та поезія, може підвищити мотивацію учнів і зробити процес навчання більш цікавим і ефективним. Література надає можливість учням досліджувати різні культури та емоції, що сприяє розвитку їхньої міжкультурної комунікативної компетентності. Вона також стимулює критичне мислення, дозволяючи учням аналізувати та обговорювати соціальні питання, що виникають у текстах. Використання коротких оповідань та поезії в класі EFL є особливо корисним, оскільки ці жанри легкі для сприйняття і заохочують учнів до активного читання. Автори підкреслюють, що вибір літературних творів має бути адаптований до рівня знань учнів, їхніх інтересів та віку, щоб забезпечити максимальну ефективність навчання. Вони закликають вчителів використовувати літературу як інструмент для розвитку мовних навичок та культурної обізнаності, підкреслюючи, що література є не лише засобом навчання, а й важливим елементом розвитку творчих та аналітичних здібностей учнів. Стаття містить рекомендації щодо інтеграції літератури в навчальний процес, що може суттєво покращити результати навчання. |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31307 |
Publication type: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Publication: | Журнал крос-культурної освіти. 2025. № 5. С. 46-55 |
In the collections: | Статті/ Видання інших установ/ |
Published by: | Адміністратор |
File : 31307.pdf Size : 1106439 byte Format : Adobe PDF Access : For all | |
|