Репозиторій ВТЕІ
id: 26584
Назва: Партнерські відносини як об’єкт стратегічного планування в бізнес-мережах
Автори: Головчук Ю.О., Стадник В.В.
Ключові слова: партнерські відносини, бізнес-стратегія, конкурентоспроможність, конкурентні переваги
Дата публікації: 2021-02-01 14:58:45
Останні зміни: 2021-02-01 14:58:45
Рік видання: 2020
Аннотація: В умовах сучасного ринку при постійно зростаючій конкуренції,
очевидно, що досягнення стійкого позитивного результату без залу-
чення потенціалу, який дозволяє задіяти співпрацю між різними
фірмами і підприємствами, практично неможливо, особливо з огляду
на різноманіття форм такого роду взаємин: міждержавне, соціальне,
між фірмове партнерство.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26584
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 19 берез. 2020 р.). Київ, 2020. С. 102-105
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26584.pdf Розмір : 627349 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити