Репозиторій ВТЕІ
id: 26589
Назва: Маркетинг взаємовідносин як важливий елемент конкурентної маркетингової стратегії
Автори: Головчук Ю.О., Дибчук Л.В.
Ключові слова: маркетинг взаємовідносин, маркетингова стратегія, зв’язки, партнерство, конкуренція
Дата публікації: 2021-02-01 15:28:00
Останні зміни: 2021-02-01 15:28:00
Рік видання: 2019
Аннотація: У статті розглянуто значення та роль маркетингу взаємовідносин у конкурентній маркетинговій стратегії як однієї з ключових функціональних можливостей для підвищення ефективності бізнесу. Визначено основні чинники, за допомогою яких реалізуються конкурентні переваги і передумови їх створення, а також низку заходів, які можуть бути використані для управління відносинами. Представлено модель підвищення прибутковості маркетингових взаємовідносин та характеристику їх функціонування на різних рівнях. Проаналізовано зв’язки між виробником, посередником і споживачем, а також елементи, які сприяють та перешкоджають їх успішному створенню. Зокрема, встановлено, що метою успішної маркетингової стратегії є досягнення стійкої конкурентної переваги й у результаті підвищення фінансових показників фірми в довгостроковій перспективі. Більш детально звернено увагу на особливості маркетингу взаємовідносин у сприянні розвитку зовнішніх партнерств, а також на чинники, які безпосередньо впливають на формування лояльності споживача.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26589
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Причорноморські економічні студії. 2019. № 43. С. 89-92
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26589.pdf Розмір : 247101 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити