Репозиторій ВТЕІ
id: 26600
Назва: Імплементація стратегії диверсифікації в маркетингових планах підприємств
Автори: Танасійчук А.М., Дерещук В.В., Кудинська О.С.
Ключові слова: маркетингова програма, бізнес-діяльність, диверсифікація, міжнародна діяльність
Дата публікації: 2021-02-02 10:13:05
Останні зміни: 2021-02-02 10:13:05
Рік видання: 2019
Аннотація: Визначено необхідність формування науково-методичного підходу до стратегізації диверсифікаційної діяльності шляхом базування на процедурі маркетингового планування найбільш прибуткових шляхів виходу на нові ринки з подальшим розробленням відповідної маркетингової стратегії, спрямованої на ситуативне використання сприятливих ринкових можливостей. Запропоновано етапи розроблення програми міжнародного маркетингу аграрного підприємства, визначено альтернативні варіанти цілей аграрних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу, що здійснюють виробництво товарних груп «10 Зернові культури», «12 Насіння і плоди», «15 Жири та олії». Визначено основні пріоритети напрямів діяльності та комплекс завдань для забезпечення беззбиткової діяльності міжнародної диверсифікованої компанії, формування конкурентної позиції на зарубіжному ринку та інвестиційної привабливості. Результатом реалізації такого підходу є імплементація стратегії диверсифікації в маркетингових планах аграрних підприємств під час виходу на міжнародні ринки.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26600
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Інфраструктура ринку. 2019. № 32. С. 231-239
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26600.pdf Розмір : 274857 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити