Репозиторій ВТЕІ
id: 26617
Назва: Прямий маркетинг = Direct marketing
Автори: Головчук Ю.О.
Ключові слова: прямий маркетинг, маркетинг, реклама, комунікації
Дата публікації: 2021-02-03 12:22:58
Останні зміни: 2021-02-03 12:22:58
Рік видання: 2020
Аннотація: Прямий маркетинг (директ-маркетинг – direct marketing) – маркетинг, який визначається специфікою обраної стратегії збуту, що базується на замовленнях поштою (direct mail) або телефоном, в результаті особистого спілкування з агентами, після знайомства з каталогами та ін.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26617
Тип видання: Опорний конспект лекцій
Видавництво: : опорний конспект лекцій. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 129 с.
Розташовується в колекціях: Опорні конспекти лекцій/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26617.pdf Розмір : 1579386 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити