Репозиторій ВТЕІ
id: 27071
Назва: Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища
Автори: Пчелянська Г.О., Головчук Ю.О., Дибчук Л.В.
Ключові слова: маркетинг, транспарентність, стратегія, стратегічні напрями, бізнес, макроекономічне середовище, невизначеність, маркетинговий аналіз
Дата публікації: 2021-04-07 20:32:51
Останні зміни: 2021-04-07 20:32:51
Рік видання: 2021
Аннотація: У статті розглядаються теоретичні, методологічні та практичні підходи до розроблення стратегічних напрямів маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища. Встановлено типи внутрішніх та зовнішніх суб`єктів, зацікавлених у транспарентності підприємства. У статті визначено, що на масштаби стратегічної прозорості впливають два фактори: орієнтація інституційної інфраструктури на певну економіку та основи ділової системи в певній економіці. Встановлено, що основою для розробки стратегій є план маркетингу. Розглянуто зміст та сутність MUSTBаналізу в процесі розроблення стратегічних напрямів діяльності підприємства. Аналіз передбачає аналіз корпоративних цінностей, конкурентів, попиту на товари та послуги підприємства через вплив основних макроекономічних параметрів. У статті визначено оснівні види маркетингового аналізу, що використовується при розробленні стратегічних напрямів діяльності, а саме при визначенні стратегічних цілей, аналізі транспарентності, аналізі нестабільності середовища, аналізі стратегічних позицій та цільового ринку. Запропоновано основні напрями для вдосконалення стратегічних напрямів маркетингової діяльності в умовах транспарентності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27071
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економiка та держава. 2021. № 3. С. 88-93
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27071.pdf Розмір : 545569 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити