Репозиторій ВТЕІ
id: 28495
Назва: Реклама = Аdvertising
Автори: Головчук Ю.О.
Ключові слова: реклама, маркетингові комунікації
Дата публікації: 2023-03-01 15:36:16
Останні зміни: 2023-03-01 15:36:16
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою вивчення дисципліни «Реклама» є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи поглядів, спеціальних знань та вмінь у галузі реклами, набуття практичних навичок рекламної діяльності, які дали б можливість використовувати методологію та інструментарій рекламної діяльності у майбутній практиці щодо проведення ефективних рекламних кампаній підприємства. Завданням дисципліни «Реклама» є теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців з таких питань: визначення завдання рекламної політики підприємства; характеристики складових елементів реклами; розробки етапів рекламної програми, планування використання засобів реклами.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28495
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 35 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28495.pdf Розмір : 1230177 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити