Репозиторій ВТЕІ
id: 25492
Назва: Дослідження уподобань споживачів з метою пошуку напрямів підвищення конкурентоспроможності швейних виробів
Автори: Тернова А. С., Григоренко І. В.
Ключові слова: швейні вироби, якість, оцінка якості, конкурентоспроможність, оцінка конкурентоспроможності, споживчі уподобання, економічні показники, ергономічні показники, естетичні показники
Дата публікації: 2020-11-27 09:52:32
Останні зміни: 2020-11-27 09:52:32
Рік видання: 2018
Аннотація: Наведено результати експертного оцінювання діяльності салону-магазину «Володарка» м. Вінниці та його основних конкурентів за актуальними для споживачів показниками, які дозволили зробити певні висновки щодо вподобань споживачів. Цільова аудиторія – жінки та чоловіки віком 18-23 роки та 24-39 років, 44% респондентів мають дітей віком від 3-х до 12-ти років. Вони віддають перевагу купівлі одягу у великих торгових та торгово-розважальних центрах, здійснюють купівлю речей та оновлюють свій гардероб 1 раз на півроку. Більшість опитуваних (53%) задоволена асортиментом продукції салону-магазину «Володарка». Головними фактором впливу на вибір одягу є його ціна та відповідність тенденціям моди. Більшість покупців за родом занять та посадою – офісні працівники, студенти, викладачі. Більшість населення м. Вінниці насамперед цінують економічні характеристики виробів (56% населення, тобто 35%+21%). Це пов`язано з низьким рівнем доходу більшої частини населення – менше 1000 грн. на 1 чол. на місяць. 24% населення на перше місце ставлять ергономічні характеристики виробів і 20% – естетичні.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25492
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Молодий вчений. 2018. № 5 (57). С. 184-189
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25492.pdf Розмір : 320974 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити