Репозиторій ВТЕІ
id: 25496
Назва: Пріоритет практичних занять під час вивчення фахових дисциплін як запорука ефективності формування професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів на прикладі аквафітнесу
Автори: Сальникова С. В.
Ключові слова: професійна компетентність, практичні заняття, тренер-викладач з аквафітнесу, студенти, педагог, знання й уміння
Дата публікації: 2020-11-27 10:41:37
Останні зміни: 2020-11-27 10:41:37
Рік видання: 2013
Аннотація: У статті обґрунтовано доцільність пріоритету практичних занять під час вивчення фахових дисциплін у студентів ВНЗ для підвищення ефективності формування їх професійної компетентності на прикладі аквафітнесу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25496
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. 2013. Вип. 35. С. 417-421
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25496.pdf Розмір : 400799 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити