Репозиторій ВТЕІ
id: 25513
Назва: Особливості формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі парадигми інноваційного розвитку = Strategies formation pecularities of enterprise competitiveness incrieasing on the basis of innovation devlopment paradigm
Автори: Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентна стратегія, конкурентні переваги, стратегічні альтернативи, оцінка конкурентоспроможності, стратегії розвитку
Дата публікації: 2020-12-02 17:52:56
Останні зміни: 2020-12-02 17:52:56
Рік видання: 2020
Аннотація: У статті розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти розробки стратегії конкурентоспроможності підприємств, досліджуються існуючі проблеми в контексті реалій сучасної економіки та кризових процесів економічної сфери та конкретизуються методичні підходи до стратегії розвитку підприємства для конкурентоспроможності. Важливу роль у виборі конкурентної стратегії відіграють наявні ресурси підприємства (матеріальні, фінансові та людські ресурси), інтелектуальна власність, торгові мережі; науково-технічний рівень розвитку корпорацій, структура виробництва відповідно до етапів життєвого циклу організації, характеристик ринку. Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства сформульовані на основі парадигми сучасного інноваційного розвитку підприємства, орієнтованого на споживача. Вони не повинні бути тільки функціональними, проте вони повинні відповідати їх стратегічному плануванню та основані на логіці сучасного управління.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25513
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економіка та держава. 2020. № 3. С. 66-70
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25513.pdf Розмір : 397091 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити