Репозиторій ВТЕІ
id: 25528
Назва: Лінгвістична характеристика друкованих рекламних оголошень
Автори: Тимкова В. А.
Ключові слова: реклама, рекламний текст, прийоми впливу, порушення норм, частини мови, синтаксис, мовна гра
Дата публікації: 2020-12-08 09:21:50
Останні зміни: 2020-12-08 09:21:50
Рік видання: 2020
Аннотація: Запропонована студія є спробою здійснити лінгвокультурний аналіз друкованої реклами з морфологічного i синтаксичного поглядів та з урахуванням порушення норм сучасної української літературної мови, а також впливу на читачів за допомогою лінгвістичних засобів. Обґрунтовано актуальність та практичну цінність обраної теми, окреслено мету і завдання дослідження, зазначено методи та висунено об’єкт і предмет роботи. Об’єктом дослідження є рекламні тексти. Предметом дослідження є лінгвістична характеристика друкованих рекламних оголошень.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25528
Тип видання: Збірник наукових праць
Видавництво: Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Переяслав, 22 січ. 2020 р. Переяслав, 2020. Вип. 57. С. 180-184
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25528.pdf Розмір : 1710867 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити