Репозиторій ВТЕІ
id: 25533
Назва: Лiнгвокультурний пiдхiд до аналiзу друкованих рекламних оголошень
Автори: Тимкова В. А.
Ключові слова: реклама, рекламний текст, прийоми впливу, порушення норм, частини мови, синтаксис, мовна гра
Дата публікації: 2020-12-10 18:03:55
Останні зміни: 2020-12-10 18:03:55
Рік видання: 2020
Аннотація: У статті запропонована студія є спробою здійснити лінгвокультурний аналіз друкованої реклами з морфологічного i синтаксичного поглядів та з урахуванням порушення норм сучасної української літературної мови, а також впливу на читачів за допомогою лінгвістичних засобів. Обґрунтовано актуальність та практичну цінність обраної теми, окреслено мету і завдання дослідження, зазначено методи та висунено об’єкт і предмет роботи. Об’єктом дослідження є рекламні тексти. Предметом дослідження є лінгвістична характеристика друкованих рекламних оголошень.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25533
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. пр. 2020. Вип. 41. С. 51-61
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25533.pdf Розмір : 534128 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити