Репозиторій ВТЕІ
id: 25535
Назва: Особливості мовної організації рекламного тексту
Автори: Тимкова В. А.
Ключові слова: реклама, рекламний текст, прийоми впливу, порушення норм
Дата публікації: 2020-12-10 18:10:12
Останні зміни: 2020-12-10 18:10:12
Рік видання: 2020
Аннотація: Сьогодні рекламні оголошення активно
побутують у кожній сфері людської діяльності. Повсюди нас оточує радіо- та
Інтернет-реклама, реклама на телебаченні й друкована. Основний рекламний
текст розміщують на шпальтах газет і журналів й у транспортних засобах.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25535
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: SPC “Sci-conf.com.ua”. Kharkiv. Ukraine. 2020. Р. 401-404
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25535.pdf Розмір : 3731023 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити