Репозиторій ВТЕІ
id: 25602
Назва: Формування математичної компетентності студентів економічних спеціальностей засобами інформаційних технологій
Автори: Гулівата І. О.
Ключові слова: навчальний процес, математична компетентність, теорія ймовірностей, демонстраційна комп’ютерна модель, інформаційні технології
Дата публікації: 2020-12-16 10:53:39
Останні зміни: 2020-12-16 10:53:39
Рік видання: 2018
Аннотація: Актуальність матеріалу, викладена у статті, обумовлена використанням ефективних методів візуалізації навчального матеріалу з метою формування математичної компетентності студентів економічних спеціальностей. Метою статті є розробка методики формування математичної компетентності студентів економічних спеціальностей, яка базується на використанні інформаційних технологій (ІТ) і сприяє інтеграції математичних знань у майбутню професійну діяльність. Запропоновано методичний супровід використання сучасних ІТ під час розв’язування окремих задач з теорії ймовірностей, з використанням демонстраційних комп’ютерних моделей (ДКМ), як засобу візуалізації понять випадкових подій та величин. Серед ДКМ виокремлено професійно-орієнтовані задачі спрямовані на встановлення взаємного зв`язку математичних та економічних понять, що в цілому позитивно сприяє розумінню і готовності застосування базових понять і методів теорії ймовірностей у майбутній професійній діяльності. У середовищі для графічного аналізу функцій запропоновано ДКМ вивчення властивостей випадкової величини на основі їх геометричної інтерпретації. З метою демонстрації процесів моделювання з випадковими подіями і величинами у динамічному середовищі GeoGebra запропоновано ДКМ проведення та опрацювання віртуального експерименту. Формування математичної компетентності студентів економічних спеціальностей відбувається за рахунок впровадження у навчальний процес науково-обґрунтованого методичного супроводу навчального матеріалу, який базується на використанні ІТ. В його основу покладено візуалізацію математичних знань з урахуванням взаємного зв’язку математичних та економічних понять, що сприяє усвідомленню здатності синтезувати отриманні знання для розв’язування професійно-орієнтованих задач.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25602
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Фізико-математична освіта. 2018. № 2(16). С. 35-39
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25602.pdf Розмір : 1043003 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити