Репозиторій ВТЕІ
id: 25630
Назва: Гейміфіковані елементи на заняттях з іноземної мови професійного спрямування
Автори: Тимощук Н. М.
Ключові слова: інформаційні технології, іноземна мова, лексична компетентність, професійна лексика
Дата публікації: 2020-12-17 09:26:56
Останні зміни: 2020-12-17 09:26:56
Рік видання: 2020
Аннотація: У статті проаналізовано особливості використання гейміфікованих елементів на заняттях з іноземної мови професійного спрямування. Здійснено порівняльний аналіз якості та успішності студентів до та після використання ігрових форм на заняттях із дисципліни. Зазначено, що опанування іншомовною фаховою лексикою – ключова складова частина у вивченні іноземної мови професійного спрямування, яка дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, сприяє формуванню компетентного фахівця, конкурентоспроможного у сучасних умовах. Ефективне викладання іноземних мов студентам завжди посідало чільне місце серед проблем сучасної лінгводидактики. Гейміфікація є одним з актуальних напрямів розвитку освітніх технологій. Упровадження ігрових елементів у процес навчання сприяє підвищенню пізнавальної активності студентів, формуванню інтересу до знань, розвитку навчальної мотивації та ініціативи. Гейміфікація в освіті – це процес поширення гри на різні сфери освіти, який дозволяє розглядати гру і як метод навчання та виховання, і як форму виховної роботи, і як засіб організації цілісного освітнього процесу. Спектр застосування гейміфікації в освіті досить широкий, що дозволяє говорити про перспективи цієї технології та її елементів. Дослідження потенціалу лексичних ігор як одного з інтерактивних методів навчання та засобу підвищення мотивації студентів до вивчення вокабулярію на заняттях іноземної мови довело, що студенти можуть досить швидко та ефективно засвоювати новий лексичний матеріал із подальшим його використанням у професійному спілкуванні. Проведений аналіз доводить існування різноманітних можливостей впровадження технології гейміфікації в навчальний процес. Доведено, що аналізована форма організації засвоєння фахової лексики значно покращила здатність студентів ефективно запам’ятовувати нові англомовні фахові терміни, підвищила їхню мотивацію до вивчення нової термінологічної лексики англійської мови.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25630
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Актуальні питання гуманітарних наук. 2020. Вип. 28, Том 4. С. 147-151
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25630.pdf Розмір : 2899010 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити