Репозиторій ВТЕІ
id: 25909
Назва: Формування бренду міжнародного туристичного оператора (за матеріалами приватного підприємства туристична агенція "Укрвіза")
Автори: Дяченко О. В.
Ключові слова: туристичний оператор, бренд, міжнародний туризм
Дата публікації: 2020-12-31 17:22:17
Останні зміни: 2020-12-31 17:22:17
Рік видання: 2020
Аннотація: В роботі проаналізовано зміст поняття "бренд", вивчено шляхи його формування, досліджено бренд туристичного оператора "Укрвіза", запропоновано шляхи його вдосконалення.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25909
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 100 с.
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25909.jpg Розмір : 170855 байт Формат : Зображення jpg Доступ : Загально доступний

Збільшити