Репозиторій ВТЕІ
id: 25950
Назва: Розроблення туристичного бренду дестинації м. Вінниці (за матеріалами туристичного агентства "Галопом по світу")
Автори: Шевчук М. М.
Ключові слова: туризм, бренд, брендинг, дестинація, просування бренду
Дата публікації: 2021-01-05 10:12:10
Останні зміни: 2021-01-05 10:12:10
Рік видання: 2020
Аннотація: В роботі визначено теоретичні основи поняття "бренд" та методики оцінювання туристичного брендингу дестинації, визначено туристичний бренд міста як чинник підвищення його конкурентоспроможності, проаналізовано бренд міста в контексті стратегічного управління сферою туризму, оцінено туристичний брендинг Вінниці як інструменту формування позитивного іміджу міста.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25950
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 57 с.
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25950.jpg Розмір : 154543 байт Формат : Зображення jpg Доступ : Загально доступний

Збільшити