Репозиторій ВТЕІ
id: 26003
Назва: Дослідження сутності та основних елементів маркетингової стратегії на підприємствах туристичного бізнесу = Research of the essence and main elements of marketing strategy at the enterprises of the tourist business
Автори: Мазуркевич І. О., Рябенька М. О.
Ключові слова: туристичний бізнес, маркетингова стратегія, просування, вхідні елементи, маркетингові дослідження, конкурентні позиції
Дата публікації: 2021-01-10 22:15:35
Останні зміни: 2021-01-10 22:15:35
Рік видання: 2020
Аннотація: Стаття містить актуальні питання щодо необхідності розроблення та використання інструментів маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристичного бізнесу. У статті узагальнено наявні підходи до вивчення сутності терміну «маркетингова стратегія підприємств туристичного бізнесу». Особливу увагу приділено основним елементам формування та реалізації ефективної маркетингової стратегії з урахуванням маркетингових досліджень ринку туристичних послуг. В результаті детального вивчення теоретичних аспектів маркетингової стратегії туристичного підприємства виокремлено її головні характеристики. Сформовано основні вимоги до маркетингових стратегій, дотримання яких є важливим під час побудови обґрунтованих стратегічних планів. Установлено, що маркетингова стратегія не завжди є виключним інструментом чи універсальним засобом забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26003
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 57. С. 68-71
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26003.pdf Розмір : 297570 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити