Репозиторій ВТЕІ
id: 26055
Назва: Оцінка якості послуг в готелях і ресторанах
Автори: Рябенька М. О.
Ключові слова: ресторан, готель, якість, послуга, показники, методи, механізм
Дата публікації: 2021-01-11 16:42:18
Останні зміни: 2021-01-11 16:42:18
Рік видання: 2020
Аннотація: У статті висвітлено основні проблеми розвитку готельно-ресторанного господарства та невідповідність якості готельних і ресторанних послуг національним та світовим стандартам, дисбаланс ціни та якості, застарілий рівень матеріально-технічної бази. Визначено три основних підходи до визначення якості послуг. Узагальнено основні різновиди показників, класифікацію видів та методів оцінки якості послуг готелів і ресторанів. Запропоновано механізм підвищення якості, що визначає порядок діяльності менеджменту готелів і ресторанів. Для ефективної реалізації механізму запропоновано дотримання принципів управління, виконання спеціальних функцій управління, застосування методів та інструментів управління. Відзначено, що лише взаємодія з динамічним середовищем передбачає рух коштів розміщення в напрямі розвитку, який вимагає урахування потреб туристів, підвищення конкурентоспроможності та якості послуг, формування ефективної цінової політики.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26055
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 52-2. С. 46-51
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26055.pdf Розмір : 283356 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити