Репозиторій ВТЕІ
id: 26231
Назва: Вплив сегментів ринку на етап впровадження туристичного продукту
Автори: Онищук Н. В.
Ключові слова: цільовий та обслуговуваний ринок, субсегменти, модель Басса, частка втрачених та залучених споживачів, сезони, дифузія, внутрішній туристичний продукт
Дата публікації: 2021-01-14 15:47:12
Останні зміни: 2021-01-14 15:47:12
Рік видання: 2015
Аннотація: Базуючись на моделях, що описують розвиток нових туристичних продуктів (ТПР), а також встановлених межах цільового та обслуговуваного ринків, визначено склад і структуру участі кожного субсегмента у послідовності дифузії внутрішнього ТПР на ринок.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26231
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : зб. наук. пр. IIІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Вінниця 20-22 трав. 2015 р. Вінниця : Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2015. Ч. 2. С. 306-321
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26231.pdf Розмір : 764831 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити