Репозиторій ВТЕІ
id: 26299
Назва: Логістизація маркетингової діяльності олійно-жирових підприємств харчової галузі
Автори: Поліщук І. І., Громова О. Є., Довгань Ю. В.
Ключові слова: логістика, логістизація, маркетингова діяльність, олійно-жирові підприємства харчової галузі, транснаціональні компанії, ланцюг поставок, рослинні харчові олії, експорт
Дата публікації: 2021-01-17 16:21:25
Останні зміни: 2021-01-17 16:21:25
Рік видання: 2020
Аннотація: В статті досліджено логістичні аспекти маркетингової діяльності олійно-жирових підприємств харчової галузі України. Розглянуто тенденції розвитку ринку олійно-жирової продукції. Відзначено, що комплекс маркетингу на продовольчих ринках опікується двома основними типами діяльності, які включають маркетингову і логістичну складову. Висвітлено місце та роль транснаціональних компаній на олійно-жировому ринку. Описано типові схеми та запропоновано напрями удосконалення логістичного ланцюга експорту рослинних харчових олій. Зазначено, що скорочення логістичних витрат при експорті рослинних харчових олій можна досягнути за допомогою використання річкового транспорту, більш дешевого ніж автомобільний та більш ефективнішого за швидкістю доставки ніж залізничний транспорт. Визначено, що одним із напрямів ефективного врахування сучасних викликів олійно-жирових підприємств харчової галузі України є логістизація маркетингової діяльності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26299
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Регіональна бізнес-економіка та управління. 2020. № 1 (65). С. 43-50
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26299.pdf Розмір : 302768 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити