Репозиторій ВТЕІ
id: 26300
Назва: Маркетинговий підхід до управління олійно-жировим підприємством
Автори: Довгань Ю. В.
Ключові слова: маркетинг, управління, підхід, концепція, комплекс, олійно-жирове підприємство
Дата публікації: 2021-01-17 16:21:53
Останні зміни: 2021-01-17 16:21:53
Рік видання: 2020
Аннотація: Дана робота присвячена вивченню питань практичної реалізації теоретичних підходів до управління суб’єктами господарювання заснованих на маркетингових концепціях організації бізнесу які орієнтовані на ринок та потреби споживачів. В рамках дослідження проаналізовано комплекс маркетингу олійно-жирового підприємства харчової галузі – приватного акціонерного товариства «Вінницький олійножировий комбінат».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26300
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : зб. наук. пр. VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 3 черв. 2020 р. Вінниця, 2020. Ч. 3. С. 128-136
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26300.pdf Розмір : 379797 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити