Репозиторій ВТЕІ
id: 26303
Назва: Маркетингові підходи до управління інноваційно-інвестиційною активністю олійно-жирових підприємств харчової галузі
Автори: Довгань Ю. В.
Ключові слова: маркетинг, управління, інноваційно-інвестиційна активність, концепція, підхід, олійно-жирове підприємство
Дата публікації: 2021-01-18 09:51:19
Останні зміни: 2021-01-18 09:51:19
Рік видання: 2020
Аннотація: Доповідь присвячена обґрунтуванню застосування маркетингових підходів до управління інноваційно-інвестиційною активністю олійно-жирових підприємств харчової галузі.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26303
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 12-13 лют. 2020 р. Запоріжжя, 2020. Ч. 2. С. 148-151
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26303.pdf Розмір : 736318 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити