Репозиторій ВТЕІ
id: 26304
Назва: Інноваційно-інвестиційна складова маркетингового управління підприємствами харчової галузі
Автори: Довгань Ю. В.
Ключові слова: маркетинг, клієнтоорієнтованість, інновації, інвестиції, підприємство, харчова галузь
Дата публікації: 2021-01-18 09:51:58
Останні зміни: 2021-01-18 09:51:58
Рік видання: 2020
Аннотація: В даній роботі висвітлено проблемні питання формування клієнтоорієнтованого маркетингового управління підприємствами харчової галузі на інноваційній основі. Наведено джерела інвестування інноваційної діяльності. Запропоновано маркетингові напрями розширення існуючих та пошуку нових джерел інвестування інноваційної діяльності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26304
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України: пошук молодих : зб. наук. пр. ІХ Всеукр. студ. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 23 квіт. 2020 р. Вінниця, 2020. Вип. 95. С. 28-36
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26304.pdf Розмір : 334745 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити