Репозиторій ВТЕІ
id: 26305
Назва: Формування маркетингової стратегії просування інноваційних рослинних харчових олій
Автори: Довгань Ю. В.
Ключові слова: інновація, маркетинг, стратегія, харчування, продукт, олія, НДДКР, споживач, якість
Дата публікації: 2021-01-18 09:52:36
Останні зміни: 2021-01-18 09:52:36
Рік видання: 2020
Аннотація: Дана робота присвячена обґрунтуванню та розробці рекомендацій щодо формування та реалізації маркетингової інноваційної стратегії олійно-жировими підприємствами харчової галузі, які здійснюють виробництво рослинних харчових олій. Висновки і рекомендації отримані на основі системного маркетингового аналізу перспектив інноваційних рослинних харчових олій та функціональних продуктів харчування на глобальному ринку з урахуванням сучасних тенденцій інноваційно-інвестиційної активності українських промислових підприємств, стратегічного аналізу просування інноваційних харчових продуктів на ринок. Здійснено структурний та змістовний аналіз інноваційної характеристики рослинних харчових олій. Запропоновано сучасний інструментарій маркетингу інновацій при виробництві рослинних харчових олій. Розроблено рекомендації щодо формування та реалізації стратегії просування рослинних харчових олій на основі використання методології розгортання функції якості. Рекомендовано при формуванні ефективної стратегії просування рослинних харчових олій враховувати традиційні смаки та вподобання споживачів на всіх стадіях НДДКР. Окреслено шляхи подальшого розвитку концепції маркетингу інновацій і можливостей його застосування виробничими підприємствами агропродовольчого підкомплексу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26305
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економіка та держава. 2020. № 1. С. 126-131
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26305.pdf Розмір : 272165 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити