Репозиторій ВТЕІ
id: 26306
Назва: Маркетингові концепції організації бізнесу в управлінні інноваційно-інвестиційною діяльністю олійно-жирових підприємств харчової галузі
Автори: Головчук Ю.О., Довгань Ю.В.
Ключові слова: управління, маркетинг, олійно-жирові підприємства, інноваційно-інвестиційна діяльність, маркетингові концепції організації бізнесу
Дата публікації: 2021-01-18 09:53:06
Останні зміни: 2021-01-18 09:53:06
Рік видання: 2020
Аннотація: В статті досліджено особливості управління інноваційно-інвестиційною діяльністю олійно-жирових підприємств харчової галузі в рамках маркетингових концепцій організації бізнесу висунутих Філіпом Котлером та концепції маркетингу взаємодії. Відзначено, що світовий ринок олійно-жировою продукції динамічно розвивається, змінюються структура та географія попиту, вподобання та смаки споживачів, удосконалюються традиційні та з’являються нові технології виробництва продукції. Зростаючий попит на олійно-жирові продукти створює передумови для активізації суб’єктами ринку пошуку нових інноваційно-інвестиційних рішень. Вивчено, що інноваційна діяльність підприємств спрямовується на розробку та впровадження нововведень (інноваційних продуктів і процесів), її розвиток змінює характер господарської діяльності підприємств надаючи їй нового змісту та цінності, що потребує удосконалення управління інноваційно-інвестиційною діяльністю заснованому на маркетингових підходах. Визначено, що одним з ефективних методів формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств, зниження підприємницьких ризиків та усунення загроз є застосування комплексного маркетингу (“маркетинг-міксу”), який заснований на постійній взаємодії між виробником і споживачем.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26306
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 50, Ч. 1. С. 132-136
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26306.pdf Розмір : 162356 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити