Репозиторій ВТЕІ
id: 26307
Назва: Сучасні маркетингові концепції в управлінні олійно-жировими підприємствами
Автори: Довгань Ю. В.
Ключові слова: маркетинг, управління, концепція, олійно-жирове підприємство, продукт
Дата публікації: 2021-01-18 09:53:57
Останні зміни: 2021-01-18 09:53:57
Рік видання: 2020
Аннотація: Доповідь присвячена огляду сучасних маркетингових концепцій в управлінні діяльністю олійно-жирових підприємств.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26307
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річ. заснув. ХНТУСГ, м. Харків, 15 жовт. 2020 р. Харків, 2020. С. 97-100
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26307.pdf Розмір : 611034 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити