Репозиторій ВТЕІ
id: 26310
Назва: Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції
Автори: Пчелянська Г.О., Головчук Ю.О.
Ключові слова: ціна, ціноутворення, маркетинг, органічна продукція, інституційне середовище
Дата публікації: 2021-01-18 09:55:50
Останні зміни: 2021-01-18 09:55:50
Рік видання: 2020
Аннотація: У статті розглянуто вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення на ринку органічної продукції. Встановлено, що ринок органічної продукції в Україні перебуває на стадії активного розвитку. Методичні та управлінські підходи до формування ціни актуальні для ринку органічної продовольчої продукції, оскільки, з одного боку, на процеси прийняття рішення щодо цін впливають високі витрати виробництва, а з іншого боку, конкурентне середовище, а саме політика ціноутворення інших підприємств галузі, та рівень споживчої цінності продукції для споживача зможуть визначати кінцеву реалізаційну ціну органічного товару. Встановлено чинники та перешкоди ефективного ціноутворення. Визначено, що на маркетингове ціноутворення підприємств на ринку органічної продукції матиме вагомий вплив інституційне середовище, зокрема вплив соціально-економічного становища населення та рівень його платоспроможності, рівень інфляції, співвідношення імпорту та експорту органічної продукції, рівень конкуренції, вплив державних інститутів, рівень розвитку ринкової інфраструктури.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26310
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 49. С. 83-87
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26310.pdf Розмір : 319182 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити