Репозиторій ВТЕІ
id: 26346
Назва: Маркетингові складові формування та функціонування інфраструктури регіонального ринку цукру
Автори: Красняк О. П., Довгань Ю. В.
Ключові слова: маркетинг, регулювання, інфраструктура ринку, економічний механізм
Дата публікації: 2021-01-18 12:46:29
Останні зміни: 2021-01-18 12:46:29
Рік видання: 2017
Аннотація: У статті розглянуто маркетингові складові формування інфраструктури регіонального ринку цукру. Виконано аналіз її функціонування протягом 1995-2015 рр. Встановлено, що дієва ринкова інфраструктура сформується і буде ефективно функціонувати лише тоді, коли всі учасники регіонального ринку виявлять своє бажання і здійснять всі відповідні організаційні заходи.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26346
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економіка. Фінанси. Право. 2017. № 12/1. С. 30-34
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26346.pdf Розмір : 739311 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити