Репозиторій ВТЕІ
id: 26364
Назва: Маркетингові аспекти управління олійно-жировими підприємствами
Автори: Поліщук І. І., Довгань Ю. В.
Ключові слова: маркетинг, управління, концепція, олійно-жирове підприємство, продукт, ланцюг поставок, інтерес
Дата публікації: 2021-01-19 09:30:22
Останні зміни: 2021-01-19 09:30:22
Рік видання: 2020
Аннотація: Дана робота присвячена вивченню питань управління підприємствами заснованому на маркетингових концепціях які орієнтовані на ринок та потреби споживачів. Маркетингова концепція управління проходить у своєму розвитку певні етапи ринкової орієнтації підприємства. Підприємства, в залежності від своїх цілей, можливостей, внутрішніх та зовнішніх умов діяльності, обирають та реалізують одну з маркетингових концепцій управління або їх комбінацію. Вибір підприємством тієї чи іншої маркетингової концепції управління та подальше формування маркетингової стратегії здійснюється на основі результатів проведених маркетингових досліджень ринкової ситуації, потреб і поведінки споживачів та інших суб’єктів ринку тощо.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26364
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Вісник Херсонського національного технічного університету. № 2(73). 2020. С. 93-100
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26364.pdf Розмір : 490529 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити