Репозиторій ВТЕІ
id: 26366
Назва: Особливості моніторингу зовнішнього середовища на засадах маркетингового аналізу
Автори: Поліщук І.І., Гончар О.І., Довгань Ю.В.
Ключові слова: моніторинг, зовнішнє середовище, маркетинговий аналіз, зовнішні чинники, економічні (соціальні) вигоди, зворотній зв'язок та довгострокові перспективи
Дата публікації: 2021-01-19 09:34:43
Останні зміни: 2021-01-19 09:34:43
Рік видання: 2020
Аннотація: У статті обґрунтовано процес моніторингу зовнішнього середовища на засадах маркетингового аналізу Узагальнено те, що при проведенні моніторингу зовнішнього середовища на підприємстві необхідно використовувати поради, а саме встановлювати власні параметри оцінки, використовувати цільову сторінку для відстеження відвідувань сайту споживачами, запитувати цільову аудиторію. Встановлено те, що моніторинг зовнішнього середовища передбачає збереження даних про маркетингову діяльність за рахунок засобів масової інформації, вартості та часу застосування маркетингових інструментів, охоплення та оброблення результатів маркетингових кампаній, згенерованих обсягів продажів та повернення. З’ясовано основні показники моніторингу зовнішнього середовища підприємства, а саме: зовнішні чинники, економічні (соціальні) вигоди, зворотній зв`язок та довгострокові перспективи. Виокремлено специфічний маркетинговий інструментарій, який доцільно застосовувати під час моніторингу зовнішнього середовища на засадам маркетингового аналізу, що включає: ціну, збутову політику, рекламу, інвестиції, промоції як тісно пов’язані із комплексом маркетингових комунікацій. Розглянуто основні методи просування маркетингового моніторингу, які виокремлені у вигляді окремі елементи, такі як таємний покупець, перевірка роботи підприємства, телефонне дослідження, розсилка. Доведено те, що моніторинг зовнішнього маркетингового середовища на сьогодні є дуже важливим процесом маркетингового менеджменту.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26366
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. 2020. Vol. 8, № 4. С. 60-63
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26366.pdf Розмір : 6794324 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити