Репозиторій ВТЕІ
id: 26426
Назва: Загальні закономірності підготовки фахівців у за кладах туристичної освіти німецькомовних країн Західної Європи
Автори: Самохвал О. О., Войнаровська Н. В.
Ключові слова: туристична освіта, вища освіта, німецькомовні країни, дуальна освіта, освітня інтернаціоналізація
Дата публікації: 2021-01-22 12:24:54
Останні зміни: 2021-01-22 12:24:54
Рік видання: 2019
Аннотація: У статті проведено аналіз систем туристичної освіти провідних країн Західної Європи, а саме Німеччини, Австрії, Швейцарії та Люксембургу, які об`єднанні у лінгвокраїнознавчу категорію «німецькомовні країни». Виявлено особливості інституційної та дисциплінарної складових професійної освіти в сфері туризму, визначено та охарактеризовано освітньо-кваліфікаційні рівні структурної моделі туристичної освіти, означено основні функції професійних закладів сфери туризму, окреслено особливості підготовки майбутніх фахівців в означених країнах. З`ясовано, що структурна модель туристичної освіти в означених країнах включає траєкторію отримання професійної кваліфікації, види навчальних закладів, спектр професійних спеціальностей та освітніх ступенів. Встановлено, що визначальною перевагою базової туристичної освіти в німецькомовних країнах є дуальна система підготовки майбутніх фахівців, що передбачає паралельне навчання в освітньому закладі та на туристичному підприємстві. Характерною особливістю вищої туристичної освіти є бінарна структура, в якій традиційний університетський сектор існує паралельно зі сектором неуніверситетської вищої освіти. Встановлено, що спільною ознакою систем туристичної освіти в німецькомовних країнах є гнучкість навчального процесу та узгодженість освітніх рівнів у професійних закладах. Визначено, що дотримання принципів послідовності та наступності, спрямованість на забезпечення майбутніх фахівців можливостями здобути належну фахову підготовку згідно з їх потребами і здібностями є базовими принципами неперервності освіти в сфері туризму. Доведено, що значна конкуренція організаторів туристичної освіти в німецькомовних країнах сприяє їх прагненню слідувати кращим міжнародним освітнім стандартам, постійній модернізація змісту фахової підготовки, а також співпраці у сфері вищої туристичної освіти з закладами-партнерами за межами Євросоюзу, що у підсумку інтенсифікує студентську мобільність і академічну активність.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26426
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». 2019. №2 (29). С. 34–39
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26426.pdf Розмір : 282910 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити