Репозиторій ВТЕІ
id: 26433
Назва: Науково-прикладні основи професійної освіти туристичної сфери в навчальних закладах Великого герцогства Люксембург
Автори: Самохвал О. О.
Ключові слова: науково-прикладні основи, професійна освіта, туристична освіта, мабутні фахівці туристичної сфери, навчальні заклади, трилінгвальна система освіти, німецькомовна країна, Велике герцогство Люксембург
Дата публікації: 2021-01-22 12:35:49
Останні зміни: 2021-01-22 12:35:49
Рік видання: 2018
Аннотація: У статті проведено аналіз структури професійної освіти майбутніх фахівців туристичної галузі Великого герцогства Люксембург, визначено траєкторію їх професійного становлення в межах загальнонаціональної системи освіти та здійснено наукову розвідку інституційної системи професійної освіти усіх рівнів. Результати наукового дослідження дали змогу узагальнити науково-прикладні основи професійної освіти туристичної сфери у навчальних закладах. Визначено, що професійне становлення майбутніх фахівців туристичної галузі в Люксембурзі розпочинається на вторинному освітньому рівні та характеризується поєднанням теоретичної і практичної складової професійної підготовки. В результаті проведеного дослідження виявлено системність і послідовність усіх освітніх ланок Великого герцогства Люксембург, що оптимізує процес професійного становлення майбутніх фахівців туристичної галузі. Встановлено, що характерною особливістю державної політики у системі професійного становлення майбутніх фахівців туристичної сфери діяльності є дотримання принципів послідовності та неперервності. Узагальнюючи науково-прикладні основи професійної освіти туристичної сфери у закладах освіти Великого герцогства Люксембург, зазначено її зорієнтованість на високий професіоналізм та міжнародне визнання майбутніх фахівців, який забезпечується злагодженою та цілеспрямованою роботою організаторів туристичної освіти та їх співпраці з міжнародними партнерами.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26433
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2018. Вип. 51. С. 184-189
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26433.pdf Розмір : 1262909 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити