Репозиторій ВТЕІ
id: 26483
Назва: Маркетинговий менеджмент
Автори: Бондаренко В. М., Поліщук І. І., Шарко В. В.
Ключові слова: маркетинг, менеджмент, маркетингове планування, маркетингові стратегії, маркетингові програми, організація маркетингу, контроль маркетингу, аналіз маркетингу, маркетинговий аудит
Дата публікації: 2021-01-25 21:41:59
Останні зміни: 2021-01-25 21:41:59
Рік видання: 2016
Аннотація: В навчальному посібнику викладено теоретичні і методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємства. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингового менеджменту та процесу управління маркетингом підприємства. Теоретичний матеріал навчального посібника доповнено глосарієм, навчальним тренінгом до кожної теми, що містить тестові завдання, кросворди, ситуаційні (практичні) вправи. Навчальний посібник рекомендований для здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26483
Тип видання: Навчальний посібник
Видавництво: : навч. посіб. Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. 224 с.
Розташовується в колекціях: Навчальні посібники/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26483.pdf Розмір : 240109 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити