Репозиторій ВТЕІ
id: 26512
Назва: Функція маркетингу в мінімізації ризиків партнерської взаємодії в бізнес-системах індустрії туризму
Автори: Головчук Ю.О., Стадник В.В., Соколюк Г.О.
Ключові слова: бізнес-система, туризм, маркетинг партнерських відносин, ризики неефективного партнерства, ціннісно-орієнтований підхід
Дата публікації: 2021-01-26 17:06:04
Останні зміни: 2021-01-26 17:06:04
Рік видання: 2019
Аннотація: Функція маркетингу в мінімізації ризиків партнерської взаємодії в бізнес-системах індустрії туризму.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26512
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 132-145
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26512.pdf Розмір : 799612 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити