Репозиторій ВТЕІ
id: 26581
Назва: Особливості застосування інноваційних концепцій розвитку у формуванні ефективної маркетингової стратегії
Автори: Головчук Ю.О.
Ключові слова: конкурентоспроможність, реклама, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги
Дата публікації: 2021-02-01 14:48:30
Останні зміни: 2021-02-01 14:48:30
Рік видання: 2020
Аннотація: Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства сформульовані на основі парадигми сучасного інноваційного розвитку підприємства, орієнтованого на споживача. Тому маркетинг партнерських відносин відіграє надзвичайну роль між споживачем та підприємством, оскільки від цього залежить чи споживач залишиться і надалі вірний підприємству, чи обере для себе товари або послуги іншого підприємства-конкурента. Все більше маркетологів підприємств і корпорацій орієнтуються на споживача, оскільки саме споживач та його потреби є центром бізнесу, що демонструє клієнтоорієнтованість.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26581
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. IІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Тернопіль,19-20 трав. 2020 р. Тернопіль, 2020. С. 86-87
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26581.pdf Розмір : 937432 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити