Репозиторій ВТЕІ
id: 26593
Назва: Маркетинговий аналіз ринку олійного насіння та плодових маслин
Автори: Танасійчук А. М., Дячук М. В., Ваколюк А. І.
Ключові слова: маркетингове дослідження, міжнародний маркетинг, маркетинг, експорт, імпорт
Дата публікації: 2021-02-01 16:32:38
Останні зміни: 2021-02-01 16:32:38
Рік видання: 2019
Аннотація: У статті обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень товарних ринків, зокрема ринків аграрної продукції. Визначено необхідність зосередження уваги вітчизняних виробників олійного насіння та плодових маслин на вивченні і задоволенні потреб споживачів з метою поліпшення економічної ситуації в Україні, важливості насичення вітчизняного ринку даною товарною групою підприємствами України, боротьби за споживача, підвищення якості аграрної продукції та виробництво органічної продукції на території України. Виокремлено особливості споживання олійного насіння та плодових маслин як товару, функціонування та тенденції розвитку вітчизняного ринку насіння та плодових маслин, кон’юнктуру світового та вітчизняного ринку насіння та плодових маслин, цінову ситуацію, позитивні і негативні фактори впливу на формування цього ринку, а також визначено основні перспективні напрямки розвитку аграрної галузі України. Доведено, що структура світового експорту та імпорту вимагає від вітчизняних аграріїв вивчення перспектив виходу на нові іноземні ринки продажу. Розроблено пропозиції щодо формування ринкового портфеля як орієнтиру для прийняття маркетингових рішень щодо виходу вітчизняних виробників олійного насіння та плодових маслин на міжнародні ринки.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26593
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Modern Economics. 2019. № 18. С. 197-201
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26593.pdf Розмір : 699408 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити