Репозиторій ВТЕІ
id: 26601
Назва: Маркетинг
Автори: Танасійчук А. М., Поліщук І. І., Громова О. Є., Бондаренко В. М., Гевчук А. В., Поліщук Н. В.
Ключові слова: маркетинг, аналіз маркетингових можливостей, поведянка споживачів, цільовий сегмент, товар, ціна, розповсюдження, комунікації, управління маркетингом
Дата публікації: 2021-02-02 10:18:51
Останні зміни: 2021-02-02 10:18:51
Рік видання: 2019
Аннотація: В навчальному посібнику викладено теоретичні і методичні основи маркетингу, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємства. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингової діяльності та процесу управління маркетингом підприємства. Теоретичний матеріал навчального посібника доповнено глосарієм, навчальним тренінгом до кожної теми, що містить тестові завдання, ситуаційні (практичні) вправи. Навчальний посібник рекомендований для здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (Лист № 1/11-23.2-86 від 03.07.2019).
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26601
Тип видання: Навчальний посібник
Видавництво: : навч. посіб. Вінниця : ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2019. 290 с.
Розташовується в колекціях: Навчальні посібники/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26601.pdf Розмір : 5862921 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити