Репозиторій ВТЕІ
id: 26639
Назва: Адаптація світових тенденцій брендингу територій до українських запитів
Автори: Махначова Н.М., Семенюк І.Ю., Ременюк І.Ю.
Ключові слова: брендинг території, громада, децентралізація, соціально-економічний розвиток, глобальна конкуренція
Дата публікації: 2021-02-04 13:38:24
Останні зміни: 2021-02-04 13:38:24
Рік видання: 2020
Аннотація: В статті досліджуються світові тенденції брендування територій. Пропонується адаптувати кращі закордонні практики до запитів українського суспільства. Визначено, що в Україні актуальність проблематики обумовлюється як процесами децентралізації в Україні (створенням ОТГ), так і зростаючою конкуренцією в умовах глобалізації світової економіки. Території конкурують за створення найбільш привабливих умов проживання та ведення бізнесу. Обґрунтовано, що глобальний ринок територій знаходиться в стадії активного формування: ті території, які першими почнуть використовувати філософію та інструменти брендингу для свого позиціонування та просування, будуть мати конкурентні переваги перед тими територіями, які не приділяють належної уваги розвитку своєї привабливості. Наголошено, що для того, щоб створити сильний бренд міста, потрібен цілий набір атрибутів, на базі яких можна сформулювати позитивний імідж.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26639
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Державне управління: удосконалення та розвиток. 2020. № 10. 4 с.
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26639.pdf Розмір : 273878 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити