Репозиторій ВТЕІ
id: 26685
Назва: Стан та динаміка розвитку вітчизняних торговельних мереж
Автори: Корж Н. В., Боковець В. В.
Ключові слова: глобалізація, торговельні мережі, торговельні формати, злиття та поглинання, франчайзинг, технологічні інновації
Дата публікації: 2021-02-09 10:47:45
Останні зміни: 2021-02-09 10:47:45
Рік видання: 2019
Аннотація: Розглянуто вітчизняний досвід розвитку роздрібних торговельних мереж. Проаналізовані стратегії виходу вітчизняних операторів на регіональні ринки. Доведено, що зростання ролі розвитку роздрібних торговельних мереж є закономірним наслідком їх географічного розширення, щільності алокації, інтенсивності функціонування. Основними тенденціями розвитку роздрібного ринку виявлені такі: пріоритетним фактором розвитку торгівлі стає купівельний досвід; посилюється вплив штучного інтелекту; орієнтація на відповідального споживача; розвиток технологій. Доведено, що на сьогодні в Україні немає чіткої градації форматів магазинів, але можна виділити наступні види: супермаркет, гіпермаркет, сash&сarry, магазин біля будинку, дискаунтер, експрес-магазини. Розвиток на форматів обумовлений кон`юнктурою ринку, структурою споживчого попиту, наявністю вільних торговельних площ. Автори вважають, що до 2020р. ці тенденції збережуться, а значить, бурхливого зростання мереж чекати не варто: конкуренція переходить на новий рівень. Аналіз поведінки та тактик продуктових операторів за останні роки показує, що все частіше гравці ринку не женуться за кількістю нових магазинів і нарощуванням присутності в регіонах, а багато уваги приділяють оптимізації бізнес-процесів, реформатам й оновленню своїх об’єктів, впровадженню нових технологій і сервісів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26685
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Регіональна бізнес-економіка. 2019. № 3. С. 3-12
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26685.pdf Розмір : 2732185 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити